سفارش تبلیغ
صبا ویژن
%درصد - سخن عشق
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
خلق را با قدرت خود، بی هیچ سابقه ای بیافرید و آنان را مطابق خواست خود ایجاد نمود . سپس آنان را در راه اراده اش پیشبرد و در راه دوستی اش برانگیخت . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش در ستایش خداوند، عزّوجلّ ـ]
نویسنده : یوسف:: 86/8/4:: 10:3 صبح

10% دمت گرم20%یادتم30%میخوامت40%بیقرارتم50%دل نگرانم60%حواسم بهته70%دیونتم

80%نوکرتم90%دوست دارم100%پیش مرگتم


سخن عشق شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

95187:کل بازدید
3:بازدید امروز
4:بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
%درصد - سخن عشق
یوسف
من یوسف هستم 20 سال دارم بچه آبادان هستم الان هم تازه سربازرا تمام کردم فعلا بیکارم
حضور و غیاب

یــــاهـو

Tinypic.ir
%درصد - سخن عشق
لوگوی دوستان


بایگانی
سخن یک عشق_1
سخن یک عشق_2
سخن یک عشق_3
سخن یک عشق_4
سخن یک عشق _5
سخن یک عشق
جستجوی وبلاگ من
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک