سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خراب ..................... - سخن عشق
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
ما را حقى است اگر دادند بستانیم و گرنه ترک شتران سوار شویم و برانیم هر چند شبروى به درازا کشد . [ و این از سخنان لطیف و فصیح است و معنى آن این است که اگر حق ما را ندادند ما خوار خواهیم بود چنانکه ردیف شتر سوار بر سرین شتر نشیند ، چون بنده و اسیر و مانند آن . ] [نهج البلاغه]
نویسنده : یوسف:: 86/8/10:: 12:13 عصر

گریه را بر خنده بفروش که خراب خنده هاتم

هنوزم مثل قدیما من هوادار چشاتم


سخن عشق شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

95182:کل بازدید
2:بازدید امروز
10:بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
خراب ..................... - سخن عشق
یوسف
من یوسف هستم 20 سال دارم بچه آبادان هستم الان هم تازه سربازرا تمام کردم فعلا بیکارم
حضور و غیاب

یــــاهـو

Tinypic.ir
خراب ..................... - سخن عشق
لوگوی دوستان


بایگانی
سخن یک عشق_1
سخن یک عشق_2
سخن یک عشق_3
سخن یک عشق_4
سخن یک عشق _5
سخن یک عشق
جستجوی وبلاگ من
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک