سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پاپان عشق... - سخن عشق
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
هر که به حکمت شناخته شود . چشمها او را به دیده وقار و شکوه بنگرند . [امام علی علیه السلام]
نویسنده : یوسف:: 86/7/26:: 1:27 عصر

وقتی میان چشمهایت رغبتی نیست

دیگر برای دل سپردن فرصتی نیست

بگذار تا عاشق ترین مردم بدانند

بین منو دستان گرمت نسبتی نیست

تا انتهای ماجراهم پی نبردیم

از مشرق چشم تو ما را قسمتی نیست

چندیست میگیرد دلم باور کن ای دوست

در حجم دستان تودیگر وسعتی نیست

معذورم از عشقت، ببخشایم پریزاد

دیگر برای دل سپردن فرصتی نیست


سخن عشق شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

95173:کل بازدید
3:بازدید امروز
2:بازدید دیروز
پیوندهای روزانه
درباره خودم
پاپان عشق... - سخن عشق
یوسف
من یوسف هستم 20 سال دارم بچه آبادان هستم الان هم تازه سربازرا تمام کردم فعلا بیکارم
حضور و غیاب

یــــاهـو

Tinypic.ir
پاپان عشق... - سخن عشق
لوگوی دوستان


بایگانی
سخن یک عشق_1
سخن یک عشق_2
سخن یک عشق_3
سخن یک عشق_4
سخن یک عشق _5
سخن یک عشق
جستجوی وبلاگ من
:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

اشتراک